1. Připadá mi, že hra poměrně dost vyžaduje minmaxing, jinak se obtížnost výrazně zvyšuje,
2. Kvůli špatně zkonstruovanému systému, je hraní za jeden char obtížné ne-li nemožné. (encountery jsou konstruované na počet characterů, nescalují se a expy se nerozdělují, jen je nějaký malý trinket)
3. Nesmyslné staty, které jsou nesmyslně využívány (npř. might je "moc", a to fyzická, psychické, kouzelnická, ale v rozhovorech je might vždycky jenom fyzická síla)
4. hra je celkem dost přizoomovaná a nedá se víc odzoomovat
Připadá mi, že soubojový systém je dost komplikovaný a neintuitivní, to samo hromada kouzel atp. A hra není schopná dodat dostatek informací před tím, než je hráč nucen provést rozhodnutí. Předkládá některé dost unikátně pojmenované a profilované classy, aniž by byla schopna nějak rozumně vysvětlit, jaké že to ability mají (třeba debilní náhled na ty jejich ability by byl dobrý). Tak samo si vybíráš staty, aniž by ti bylo pořádně vysvěteno, jaký to má vlastně efekt. Což v momentě, kdy se podíváš na nějakou příručku tvorby postavy na internetu a tam je napsáno, že nemá smysl něco nemaxovat... huh...