Možná to Perkinsovo přirovnání je nešťastné, na druhou stranu pro mě jako komiksového laika, když se řekne Marvel, tak si představím komiks. To, že srdcem D&D je RPG, je asi na stejné úrovni. Když se v americe řekne D&D, tak většina laiků si představí hraní s figurkami a kostkami u stolu.
Ve svém postu jsem se snažil vysvětlit, že to není o tom, jestli jim Hasbro dá nebo nedá prachy. Oni jich mají dost. Je to spíš o tom, že nechtějí zahltit trh mnoha vlastními příručkami a tím tu hru usmrtit. A nejen hru, ale i vlastní pracovní místa, protože jak víme, každou edici připravuje obměněný tým.
Pokud si ale jistá část fanoušků přeje hodně materiálu, pak otevření hry vůči třetím stranám, přes OGL nebo outsourcování, dává smysl. Podpora za žádné nebo minimální výdaje.
Letos to naopak vypadá, že budou po mnoha letech první Vánoce, kdy se u Wizardů nebude vyhazovat. Jinak z tvých příspěvků mi přijde, že si pleteš pohledy a úlohy Wizardů (respektive jejich části R&D D&D, o které jsem specificky psal) a Hasbra.
Ale k jinému, i když souvisejícícmu tématu. V létě jsem psal o konceptu
živých pravidel, jímž chtějí autoři udržovat pravidla akuální. První průzkum by měl vyjít už na jaře příštího roku.