SPOILER ALERT - POKUD TOTO ČTOU MOJI HRÁČI NEBO NĚKDO, KDO CHCE HRÁT LMoP a HotDQ, NEČÍST
My jsme rozehráli novou kampaň v D&D5, tak jsem si LMoP a HotDQ přečetl a přišly mi obě takové nemastné, neslané. Ne co se efektů týče, ale spíš, že tam nebyl nějaký nápad, u kterého bych si řekl - to je super, ještě, že jsem si to přečetl, to by mě nenapadlo a hned bych měl chuť si ho zahrát.
Ale nakonec jsem obě dobrodružství spojil a zatím to funguje parádně. Mám v družině Drowa, který hledá cestu, jak osvobodit Lolth z vyhnanství, a dále Warlocka, který je veden astrální bytostí, která má na starost udržet Tiamat mimo sféru bohů.
Oba byli vedeni svými patrony přímo do Pandhalenu, protože zde se skrývá klíč k jejich úspěchu (Forge of Spells). Phandalen stojí nad doly, odkud intenzivně prosakuje magie, která si našla skrz Warlocka cestu na povrch. V podstatě došlo k jakémusi sopečnému výbuchu magie, vinou Warlocka, který chtěl vidět, co vše mu dá zřídlo surové magie za moc. Po výbuchu je krajina zvrásněna trhlinami (spíše kaňony), kudy proniká surová magie na povrch, vše kolem je magií ovlivněno, města i vesnice jsou nasáklé tajemnou mocí a do toho přijíždí Dračí kult, protože jen zde dokáží spojit masky a vyvolat Tiamat a o slovo se hlásí i gnomové (steam-punk), kteří si Forge of Spells nárokují.