Na podzim jsem odehrál (resp. odGMoval, mezitím jsem jako hráč hrál v jiných podle modulů vedených hrách) čtyři moduly z Rage of Demons kampaně (a kdyby třetí dopadl trochu jinak, hráče by čekala Out of the Abyss), z nichž každý zabral průměrně dvě sezení tj 7-8 hodin. Pro mě docela nová zkušenost, předtím jsem předpřipravené věci používal je vyjímečně, a i přestože mi moc nesedí formát jakým jsou psaná (čti občas bych za to autory vraždil), pořád je docela nápomocné dostat hotovou zápletku, na které člověk může stavět. Doufám že nejpozději do konce ledna se k tomu zase vrátím(e).
Nejdůležitější zkušenost - člověk by se moduly neměl bát upravovat ani přímo na místě improvizovat, ale zas nesmí zabřednout do doplňování zbytečných detailů, protože pak mu příprava zabere zbytečně moc času (momentálně nad každým tím modulem strávím něco málo přes hoďku, ale z toho tak půlhodina jde obvykle na vrub tomu, že se v nich blbě dohledává a já je zas chci vést víceméně jak jsou, takže abych na některé věci nezapoměl, přepisuju si je obvykle do jedné, vyjímečně dvou A4 s mapami i staty nepřátel... což mě opět přivádí na otázku, proč to musím zadarmo dělat já,
zatímco placení lidi z WotC si namísto psaní ready-to-go dobrodružství plní svůj tajný sen vydat vlastní román)