sirien píše:
Hm. Přiznám se, že sem Tomb of Horrors nečet (sem si kdysi pořád říkal, že bych si jí někdy zahrál, abych si mohl zasloužit to hezké tričko), ale teda s takovouhle nápovědou na začátku musim říct, že sem dost zklamanej a začínám mít pocit, že ta její pověst je skoro nezasloužená :( Ona je trochu... anti-americká :) Většina smrtících pastí je když se postavy snaží přes něco dostat silou (nejdou dveře otevřít? tak je zničíme!) nebo jsou hamižné (jo tak Siréna má vedle sebe vaky... neodejdeme dokud nezjistíme, co v nich je!) nebo obecně postupují dle mentality "čím větší je odpor, tím lepší za ním bude poklad!" - to tu neplatí a naopak je potřeba postupovat cestou nejmenšího odporu, při které je to vlastně vcelku v pohodě... tedy až na past se spícím plynem a valící se sochou - ta je naprostý smrťák, protože to je smrtelná past bez savu na tuctových tajných dveřích které jsou v podstatě stejné, jako ty 4 předchozí tajné dveře co past neměly. Tam nemít 3/4 postav immune to sleep, tak to 2-3 hráče přejede.
Pro absolutní smrtelnost asi stačí úvodní nápovědu zamíchat - co extrémně pomáhá je pořadí, protože jak postavy odhalí jeho existenci, tak ví jestli něco minuly a pokud ano, co to zhruba může být a díky tomu zůstanou na cestě nejmenšího odporu.