LokiB píše:
jakože situace, kdy někdo někoho netrefí čtyřmi po sobě jdoucími útoky
Můžeme se přesunout do "Realistického boje" a já Ti vysvětlim, že to co považuješ za zvláštnost co by vyžadovala změnu vnímání neni nijak překvapivé ani v realitě.
Ano, lidé se v bojích netrefují. Překvapivě se netrefují častěji, než se trefují. Překvapivé spíš je, že PCčka dokáží 4x po sobě zasáhnout, což z nich dělá dost neobvyklé hrdiny.
Nemluvě o tom, že lidé většinou okolní svět tímhle způsobem moc nehodnotí - hodnotí spíš výsledky celkových situací než jednotlivé dílčí kroky v jejich průběhu. A to jak v boji tak třeba na projektovém managementu nebo v R&D. Často se stane, že někoho lidi vyzdvihujou jak se mu něco povedlo, ale když se dotyčný sám ohlédne za tím, co všechno po cestě zpackal, zašíval horkou jehlou nebo nechal proběhnout aby to padlo jak to padne, tak prakticky nechápe, jak tu sérii fuck-upů můžou ostatní nevidět. (Věř mi, mám s tím celé mnohé osobní storky, zejm. z doby, kdy sem organizoval linie na conech...)
Celý tenhle problém vzniká tím, že to hrozně řešíš, navíc analyticky a od stolu. Stejně, jako v realitě nikoho moc netrápí dílčí kroky co vedly k výsledku, tak u stolu hráče většinou - dokud věc není fakt v extrému opakovaně po sobě - moc netrápí jednotlivé hody, dokud se scény dopadají rámcově podle očekávání (tak nebo onak).
Element_Lead píše:
trochu se tlucu do hlavy, ze jsem sem neco napsal
A tak Tvojí odpovědi to nijak neubližuje, ne? :)
Aegnor píše:
(obratnost :-), n...
AAAAAARRRRRRGGH!!!!!
Závorka ve smajlíku je součást výrazu a neuzavírá závorku samotnou!!!