efram píše:
Pakliže jsou u vašich dvou příkladů jejich argumentace podobné
...a kde Aegnor moudře vycouval, protože uviděl stěnu, do které se řítí hlavou napřed, Efram nastoupil.
Loki dává pozitivní tvrzení a je na něm, aby ho doložil. K tomu potřebuje víc, než jen jednu zkušenost, protože věci se nedokládají na základě malého vzorku.
Já žádné pozitivní tvrzení nedávám, já rozporuji to, které Loki předložil. K tomu mi stačí najít jen relativně malý počet případů, kdy Lokiho tvrzení neplatí (relativně malé, protože Loki nasadil tvrdé hodnoty 99%, tj. mě stačí ukázat, že tu je více než 1% odlišných případů)
Indukce / unáhlená indukce / vyvrácení rozporem. Přestaň se "opravdu bavit" a di se vzdělat. Pocestě někde určitě najdeš vysvětlení paralely "černých labutí", které je v metodologii běžně používané a má svůj specifický význam. (Google it.)
(EDIT2: popř. pokud to chceš v exaktnějších termínech - já prostě zastávám H0, Loki se snaží doložit H1; tj. Loki musí přijít s důkazy toho, že H0 neplatí, mě bohatě stačí mu předkládané důkazy sestřelovat. /EDIT)
efram píše:
že jsi předešlé systémy moc (adnd apod.) nehrál. Své závěry, jak sám píšeš, dovozuješ jen ze střípků, které ti uvízly v paměti.
Bohužel, Tvé vzdělávání zjevně bude složité, protože bude muset začít u čtení a získání funkční gramotnosti při čtení běžného textu. ("funkční gramotnost", google it)
Můj spor s Lokim se týká diskuse o užitečnosti featu v 5e a pouze v 5e. Starší edice s tím nemají nic společného. Má vyjádření ke starším edicím se týkala něčeho úplně jiného (konkrétně problému multiclassingu a byla to výměna se ShadoWWWem, nikoliv s Lokim).
Reading - it's harder than it seems.
efram píše:
pravda je tak nějak uprostřed. Ostatně tak jako vždy.
Ne.
EDIT: tedy... ano, co do předmětu tvrzení ohledně multiclassingu. "Ne" co do Tvého doprovodného podpůrného argumentu.
EDIT3: teď sem určitě někde napsal něco trochu nepřesně a až okolo projde Colombo, tak mě roztrhá na hadry...