LokiB píše:
takže takové předměty je po nalezení nejlepší prodat (a koupit s mírným povzdechem obyčejnější, ne tak mocný předmět, ale bez ALE) nebo dát do muzea.Tohle prave nevypada, ze je jedna z moznosti. A rekl bych ze v 2017 je spis trend magic shopy vubec nemit.
Ano, je to takovy pokouseni, hrac vi, ze se nejspis nestane nic dobryho a voli mensi ze dvou zel, nakrmit mec nebo zabit zaporaka.
1) zalezi na konkretni hre, ale nejakym identify spellem nebo studiem v knihovnach by to jit mohlo. v zajmu dm neni udelat fintu na hrace a pak se jim vysmat.
2) tak jestli v tomhle konkretnim meci je neco uvezneno a rubiny jsou pecete a s tim jak tvor sili, tak praskaji, tak mohl byt zamer tvurce mece neco ve smyslu "vysvobodi te pouze svobodna vule tvora, ktery te 9x nakrmi" s tim ze nejakou klicku do zaklinadla dat musel, jinak kouzlo nema dostatek moci nebo protoze to uz je takovej zvyk )
Me to neprijde tak spatny, naopak mam taky rad mene kouzelnych predmetu a cim je predmet mocnejsi, tim je divnejsi. boty tichosti nebudou delat vicemene nic, ale nejake +X zbrane uz budou mluvici, naseptavajici nebo s temnou minulosti.
ne ze bych chtel nejak podelavat hrace, ale libi se mi to vic nez prostej bonus a konec.
Ale co ted koukam do deniku hracu, tak maji dohromady 7 kouzelnych predmetu a "podelavajici" neni ani jeden.