Goleme,
zajímavé úpravy asi nemáme, spíše jednu z variant, které jsou uvedeny jako všeobecně možné. Ale když se ptáš:
- máme odpočinek podobně upravený. Krátký odp. je beze změn, po dlouhém odpočinku se ale postavám doplní také pouze jedna kostka životů plus bonus na Odl. Dohromady můžou mít tolik kostek životů, kolik je jejich úroveň, ale doplňujou se jim prostě pomaleji, aby ta regenerace byla alespoň trošku reálnější.
- navíc, když se postavy stanou vyřazené a jsou s životy na nule, hází si záchranné hody proti smrti až po tolika kolech, kolik je jejich bonus za Odl. Takže mají většinou 0-5 kol navíc.
- Nevím, jestli je to odchylka od pravidel, ale nejsem zastánce toho, aby všechny magické předměty musely mít samostatný manuál k použití. Když tedy HP najdou nějaký magický předmět, tak jim stačí uspět v hodu na mystiku, aby odhadli, jak jej správně použít. Obtížnost určuji já sám, podle toho jak je předmět vzácný a jak moc má blízko k povolání zkoumající postavy.
- Postup na další úroveň máme podle počtu odehraných sezení. Žádné stovky či tisíce nepočítám, ani milníky nepoužíváme. Takže třeba postava na šestém levelu musí odehrát sedm (aktuálně cca čtyřhodinových) sezení, aby se dostala sedmou, osm na osmou úroveň atd. Vzhledem k tomu, že jsme zatím nehráli s absencí nějakého hráče, nemůže si zatím ani nikdo stěžovat, že nemohl hrát a tudíž jeho postava nepostupuje tak rychle.
Jinak asi žádné jiné "úpravy"...