Noir: Mám pro tebe zajímavější tip: wall of force. Vytvoříš kolem nepřítele polokouli silové energie. Skrz tuto polokouli fyzicky nic neprojde. (Ti, co viděli seriál Under the Dome ví, o čem mluvím.) Pak sešleš pár ničivých kouzel, které budou mít výchozí bod uvnitř polokoule.
Řekl bych, že jsem tě trumfnul. :) Ale ve skutečnosti, co vypadá silně na papíře, tak během hraní zjistíš, že to má mouchy, na které jsi původně nemyslel a že to vlastně zas tak silné není. Tedy o nic víc, než prostě kouzlo 5. úrovně. Viz například spánek jako kouzlo 1. úrovně vypadá hodně mocně, ale když v praxi kvůli němu popadají tví spolubojovníci a nejsilnější protivník zůstane, tak si řekneš jen: "Ups, to jsem nedomyslel!" Podobně jako tebou zmíněné kouzlo a odvaha dojít až k nepříteli. Na nevýhodu wall of force už máš za domácí úkol přijít sám.
Co se týče "rozbitosti", tak to u mě není silná schopnost v určité situaci. Rozbitá schopnost je u mě taková, která lze použít imrvere na všechno a vždy je to lepší než cokoliv jiného. Něco jako "mocně" a "přesně" v DrD2 nebo kouzlo zmiz v DrD1. Určitě se něco v průběhu času objeví, co bude výrazně lepší než zbytek (v každé edici se něco objevilo). No a pak je na tvůrcích, aby to opravili a na hráčích, aby opravu přijali. O tom, jak bude probíhat opravování pravidel 5e je tu konec konců článek.