Noir: Ano, DMím skoro pořád (4E i 5E) a nějak nevidím, kde se píše, že to kouzlo plošně vypne všechno včetně terénu a není proti němu sejv?
Kdysi dávno jsme ve 4E hráli dobrodružství
Fool's Grove. Jedna hráčka (bez extra powergaming ambic, ale znala moji oblibu solo monster) hrála za barda a měla nějakou power, že do konce encounteru když příšera zaútočí na někoho, ten někdo se healne o X. Pro mě to byla katastrofa. Strašně dlouho jsem čekal na errata týhle jediný schopnosti co zrušila všecky moje plány... A nepřišlo nic. Jaktože to lidi neviděli? Nu jednoduše! Lidi většinou měli encountery s normálníma příšerama, sem tam nějakou elitkou, kde tahle věc tolik nezářila. Taky měli soubojů víc a resource management byl Věc.
Co tím chci říct je, ano, tohle kouzlo je OP v poměrně (možná velmi) specifickém kontextu. Ale to je i ten Fireball a hangár plný střelného prachu a goblinů. Může se stát, že Nekromant & spol. vypne draka během pár kol. Může se stát, že stejný encounter vyřeší naše naivní paladinka ("Jsi hodný nebo zlý?" "Jsem nemrtvý." "Takže hodný...") a její 20ky na sebevražedné Diplomacy checky aniž by vyplácala jediný spell slot. je Diplomacy OP? Jasněě, erratujme jí. By sakra z tý hry za chvíli nic nezbylo.