Jerson píše:
To že postava hráče leží na zemi a nemůže několik kol (reálně třeba desítky minut) nic dělat je extrémně frustrující pro většinu hráčů a je vhodné se takové situaci vyhnout.
Smrt postav je po většinu (více než polovinu) hráčů nežádoucí, zejména v náhodném boji kvůli kostkám a uprostřed kampaně.
právě hraji jako hráč brůžo podle toho DnD a furt je tam někdo na zemi a jedna postava už nám i umřela a nikdo neprojevuje frustraci. Naopak se mi líbí ta atmosféra, že měníme taktiku, aby jeden druhého zachránil i to že se těšíme na překvápko jakou další postavu si onen hráč udělá... smrt je frustrující nejvíc, pokud jsou za to postihy - jako snižování úrovně.
Jerson píše:
Přetrvává moje otázka, zda děláš pravidla pro sebe a svou skupinu, nebo je chceš rozšiřovat mezi další hráče
Rád bych to udělal otevřené, ať si to použije kdo chce.
Jerson píše:
ale pokud dojde na lámání chleba, tak ti to řeknu, protože bude v pořadí cca 1001., který si na tom vyláme zuby :-)
Ano já vím... taky to je už rok u ledu, protože jsem si vylámal zuby už na jednom mechanismu, který jsem chtěl zavést a okolní tlak (práce, děti,..) mi sebrali chuť pokračovat. Teď se mi pár věcí vyjasnilo a zase vím jak chci pokračovat...
Gurney píše:
má vůbec smysl se s tím patlat jen kvůli tomu, aby se na vše používala stejná kostka?
Jsem ten typ člověka, co když něco dělá, chce to udělat pořádně od podlahy a chtěl jsem to zkusit a nejsem zas tak namyšlený, abych si neposlechl názory ostatních.
Gurney píše:
Naopak 'udělám si hybrid mezi DrD a DnD', resp. 'zfunkčním nějakou hru prvky z jiné hry' byl přesně ten druh věcí, který vždycky skončil zapomenutý v šuplíku po prvním zahráni, pokud vůbec
tak celé je to postavené na tom, že chci úplně překopat povolání válečníka a alchymisty a částečně kouzelníka, ale bez zásahů do základního systému a mechanik to nepůjde a tak se snažím odladit právě ten základ, mezi něhož silně patří čím se na co hází, aby se pak odladila síla jednotlivých povolání. A když přijde na věc, byl bych rád, kdyby to mohlo fungovat úplně samostatně bez pravidel DrD 1.6, ale naopak je mohlo využít k rozšíření možností (bestiář, kouzla, předměty) protože bez nich by to nikoho nezaujalo a pochybuju, že bych našel dost lidí, aby vymýšleli bestie a předměty odznovu a bez nich by to byli roky práce...