Gurney píše:
Nevěřím že je to takhle jednoznačné
Nejspíš neni; taky si všimni že ta věta je uvozená "mám taky zkušenost" - tj. píšu o zkušenosti s hráči, které jsem kolem Fate potkal já. Což není málo, ale není to ani nějak závratně moc.
Každopádně prostě když jsem si sedl s lidmi co Fate (moc) neznali a začali jsme hrát, tak boosty nebyly ani trochu problém, ta vazba "něco se mi fakt dobře podařilo, takže mi to dalo i výhodu do příště" je v praxi dost přirozená - když už něco někde zaskřípalo, tak to byly spíš jiné věci než boosty. Naopak boosty vytvářely ve hře dynamiku, která se většině lidem líbila.
Jediní u koho jsem potkal problémy s boosty bylo pár lidí na RPG F (tam mě to ale nepřekvapuje - problémy které tam lidi prezentovali byly takového rázu, že jsem si občas říkal, jestli ta pravidla vůbec otevřeli, natož četli - kolem Fate tam panují dlouhodobě dost zmatečné představy a to už od doby rozšíření 2e, navíc dál posílené tím, že si tam začal kdekdo plést F2 s jeho dost odlišnou PI variantou) a pak při dvou příležitostech pár lidí odtud na OG - a tam mi právě přišlo, že ty problémy plynou víc z toho že se nad tím příliš přemýšlí místo toho aby se to prostě vzalo a hrálo.
Což je teda můj dojem z věci a nikomu to nezazlývám - chápu, že když má člověk hodně nahráno tak dostává i určitá očekávání od nových věcí a občas tam nastane tření mezi tím co by člověk očekával/chtěl a tím, co dostává; pro mě je z tohodle důvodu třeba kriticky problematické DnD 4e, to co bych tam chtěl a čekal tam nefunguje tak jak bych si představoval a jak znám odjinud a všim sem si, že i věci co tam jsou udělané v podstatě dobře a co lidi co 4e hrají baví mě spíš lezou krkem.