Alnag píše:
Bigby, jo máš pravdu, úplně jsem se překouk. No, potvora tě tímhle jenom dostane na zem. Dorazí tě tím "Soul reapingem" - ten jde proti fortitude, kterou už máš nízkou (dovolím si předpokládat, že když jsi v bezvědomí tak jsi i imobilized). Ale nevím...
Jo a kouzlo nebo schopnost 25 urovne te urcite taky jen dostane na zem. Vis jak to myslim. Nejde o ty odstranene smolne jednicky nebo dvojky u smrticich efektu, ale o to, ze normalnim utokem te zabit muzu (kdyz prekrocim tvoje zaporne HP), stejne tak vlastne i zranujicim kouzlem, ale nekromancii te proste zabit nemuzu. Veskera smrtici magie ted vlastne funguje jen tupe jako kouzlo
Harm z 3E - HP = 0. Proc treba nemuzu prekrocit tou vysavaci schopnosti Fortitude na -2 a tim te zabit? (neco jako 100% vysatych urovni ve 3E) Tohle je presne to, o cem jsem vzdycky mluvil - magie a nadprirozene schopnosti zacinaji nejen fungovat ale i vypadat smesne, vedle tech schopnosti obycejnych. I kdyz ted uz vlastne nejsou obycejne, cerpaji z "trochu magickeho" MARTIAL zdroje.
Alnag píše:
Záchraný hod je jiná forma odpočtu času trvání (místo aby se počítala kola, počítá se to do "úspěchu v záchranném hodu"). DC je de facto 10. Můžeš mít modifikátor hodu (například pit fiend ho má) a to je asi tak vše. Takže ne vždycky je to 50 na 50 ale DC je stanoveno pevně.
Tomu neverim. Odpocet kol systemem 50 na 50? Aha, takze trvani 5 kol = matematicky zazrak? Proc je nyni u vseho "utok vs obrana", ale trvani urcuje prijemce efektu (DC strikes back) a ne sila/typ toho efektu? Jinymi slovy, trefit nekoho treba kouzlem zalezi na tom, jak dobre to umim JA, ale trvani kouzla zavisi na tom, jak dobry je ten druhy, resp. vlastne na
NAHODE. Boze muj, proc.