Musím říct, že tohle je jeden z nejužitečnějších článků za hodně dlouhou dobu. Jedna z těch věcí, který člověk intuitivně dělá pořád, ale teprve když si o tom přečte, dojde mu spousta věcí, co si předtím neuvědomoval.
Podíval jsem se na pár videí, ve kterých GMmové tyhle metody používali, ale při názorných ukázkách mi přišlo, že jsou vhodné pro hraní "pokřivených" charakterů, ale třeba zahrát takhle pět normálních mužských lidských NPC bych asi nedokázal, nebo přesněji bych je nedokázal odlišit, aniž by vznikly karikatury.
Hodí se to i pro různé nelidské bytosti případně, popř. v odlehčenějších hrách co mají výraznou nadsázku nebo sebeparodii.
Osobně takhle silný prvky pro odlišení NPC taky nepoužívám - minimálně ne v takhle výrazný podobě. Spíš si radši hraju se slovníkem těch postav (vulgární, formální, slangovej, akademickej...) popř. se stylem projevu (odmlky / rychlý reakce, strohý věty / souvětí...) Ten rozdíl možná neni tak bombastickej abys poznal o koho jde jen podle první slabiky, ale jinak to funguje dobře a hlavně mi to pomáhá za ty postavy fakt hrát jinak případně i obsahově / reakcema.
Neznáte někdo vhodnou knihovnu zvuků? přesněji - potřebuju jen zvuk blesku, klasického, nebo ještě lépe elektrický výboj vysokého napětí, ale nedaří se mi nic najít.
Jerson: google "rpg ambient sound", už je jich víc.
Ale ohledně toho vysokého napětí bych spíš stáhl zvuk z YT a vyřízl si jen ten zvuk. Je to dost specifický požadavek, narozdíl třeba od "noční bouřka". Výboj VN
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<